HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Jaj!

2017.04.19. 10:22 :: Tobber

...és amikor azt hiszed, innen már csak jobb lehet, 4-6-osoznod kell. Amiről elfelejted, hogy nem visz a metróig. Nem volt kedvem átszállni pótlóra, inkább sétáltam a körúton, gimis emlékekbe feledkezve.

...és amikor azt hiszed, innen már csak jobb lehet, rádöbbensz, hogy a pasid reggel szó nélkül elvitte az EGÉSZ bacont!

Háború lesz!

...és amikor azt hiszed, innen már csak jobb lehet, este nyolckor telefonál a pasid, hogy elindul a szüleitől. Anyukája(53!) hazahozza, és akkor már fel is ugrana bemutatkozni! :O

Van HÚSZ percem a Nagy Bemutatásig! Én szürke és nyúzott a fogorvostól, hajam drótkefe, a lakást nevelési céllal úgy hagytam, ahogy Judós3 széthagyta reggel, miután ebédet főzött magának. A fürdő tele a fehér mosással.

Bakker! Összekaptam gyorsan, már mosolyogva fogadtam anyukáját.

Elsőre láttam egy ellenséges tekintetet, két perc múlva már vigyorogva nézte meg a kecót, kilátást, itta a koffeinmentes kávét a kanapén és békésen csacsogtunk. :)

Cuki, okos, csinos nő, és kicsit (ezektől függetlenül :D) tényleg hasonlítunk, na.

20 perc múlva Judós3 lekísérte, állítólag aranyos és mosolygós vagyok és nagyon szép a lakás. :))

Túl vagyok egy infarktuson.

 

 

komment

süti beállítások módosítása