HTML

Főzés

2017.04.12. 11:11 :: Tobber

Annyira belémivódott, hogy ha férfi van a háznál, akkor főznöm kell, hogy tegnap is első gondolatom, mi legyen vacsorára. A nehezítő tényező, hogy hús nélküli főtt ételt ehet, hát az meg mi.

De nincsen addig kanapén sörözgetve tétlen várakozás, elmondtam Judós3-nak a receptet, diktáltam, mit mikor tegyen bele, keverje, hámozza, megterített, addig összedobtam friss eperből egy hatalmas tál édességet, betettem egy mosást. A mosogatás (gépbe bepakolás), teregetés, maga után feltakarítás az ő dolga. Egyelőre teszi is szorgalmasan. :D

A főzésre néha-néha hajlandó leszek, mert ha nem kényszer (és ugye esténként nyolc körül esem haza jóesetben), akkor nagyon szeretem, de felosztott házimunka lesz. Az exeim csak ültek a kanapén és várták, hogy merjem ki a vacsorát, aztán így is hálátlanok voltak. Nem is hiszem, hogy ezen múlik, az én fáradtságom viszont csökken, kedvem nő.

Kap enni és kap sok kekszet, nem is panaszkodik.

Vettem egy cuki táblát a Butlersban, krétafilcet, készítettünk egy táblázatot. Előre egy hétre felírtuk, kinek melyik este mi a programja. Meglepően jól működik, azonnal átláttuk, mit hová szervezzünk át, hogy minél többet kekszelhessünk együtt legyünk, nagyon tetszik mindkettőnknek. :)

 

 

komment

süti beállítások módosítása