HTML

Napok

2016.10.13. 15:47 :: Tobber

Ilyen hétvégét mindenkinek. :)

Pénteken hajnalig tanultam (jó, ezt nem kívánom), mert kezdődött a spanyoltanfolyam.

Négy óra egy igazi középkori spanyol mesehőssel vicces. Én vagyok a nünü a fél éves nyelvtudásommal, mellettem egy már középfokú nyelvvizsgát letett lány ül! :O Hát, morogtam, hogy visszahúztak az eddigi szomszédaim. Na ő nem. :D Fel kell kötnöm a gatyámat, mert mindenki profibb nálam, több év előnyük van.

Anyu szerint szeretem a kihívásokat.

Aztán Béká elémjött, lementünk a Balcsira kiélvezni a vénasszonyok nyarát koraőszi napsütést, wellness, romantikus kastélyszálló csodás kerttel. Pihenés, vodka, aminek hatására Béká németül tartott felolvasást az ágyban, álmomban nevetés, séták a csípős időben, nagyon ránkfért. Meg a wellness is. Szinte senki nem volt rajtunk kívül, nyugi, vízcsobogás, szaunák, medencében sakktábla. Megesett, hogy kimásztunk a mobilhoz leellenőrizni a játékszabályokat, két komoly meccset lenyomtunk. 30 éve nem sakkoztam.

Betermeltem három disznónyi zsírt a hétvége alatt, cigánypecsenyét a kedvenc éttermeim egyikében az őszi napsütötte teraszon, bacont, pizzát, meg égetett szeszt, ki voltam éhezve. Szabadalmaztatjuk, mert egy grammot nem híztam, pedig pms.

Aztán volt olyan, hogy a Hervisben a biztonsági őr a teljes nevemet köszöntött, elég meglepő élmény: a régi céges biztiőrünk. Végigpletykálta a vásárlásomat, cuki.

Volt glamour nap, van két cipőm, télikabátom, felsőim.

Volt olyan, hogy megtalált egy régi HR-esünk, hogy ugyanilyen pozícióba keres embert, érdekel-e engem, vagy tudok-e valakit. Mennyire menő dolog. Hátast dobtam a fizutól, nálunk csoportvezetők kapnak közel ennyit. A világ végén van, én meg már uuuuutálok naponta ennyit tömegközlekedni, úgyhogy köszönettel nemet mondok, de a kapcsolatot megtartom azért...

Azóta munka, sok, mert a Nagyfőnök egy káosz. És ismét rámsóztak három nagy feladatot, mert minden xart a cégnél én kapok, levenni semmit nem vesznek rólam.

Nálam aludt A Test Aki Gyönyör Arcú is, másik nap egy új és szép filozofikus beállítottságú fiú.

Volt, hogy azt hittem, a második jött vissza valamiért, de a házunk büdösbanyája nem túl nájas szomszédasszony csöngetett kora reggel, hogy gallyaznak az utcában, álljak el a kocsival. Összekaptam magamat, hogy akkor indulok is dolgozni, mire lerohantam, már el is mentek, akkor már lekocsikáztam a metróig...

Letöltettem Jóképújkollégával egy bő százezer forintot érő spanyol hanganyagot (mert én annyira törvénytisztelő vagyok, nem szeretem a filmeket/zenéket, hogy azt sem tudom, hogyan kell letötleni bármit), tömegközlekedve tudok gyakorolni, imádom.

Ma két illatozó doboz várt az irodaasztalomon, a srác készített máj- és töpörtyűkrémeket, azzal lepett meg.

Jó, hogy diétázom, nyami. Ezt hitelesen elő is tudom adni, amikor lelkesen tuszkolom az ábécé pénztáránál a vörösbort és a fél kilós kenyeret a sporttáskámba, amit a bolt előtt az üvegfalon át Béká döbbenten figyelt, épp arrajárt. Izzadva magyarázkodtam, hogy a szüleim 45. házassági évfordulójára viszem, meg a kenyeret is ők kérték... :D

Aztán Békával kibeszéltük az életet a parkolóig, mert félszavakból is.

Szüleim hazaértek A Városból Ahová Költözöm Majd Egyszer, de nem néztek nekem állást.

Aztán volt olyan, hogy a fogyásomról feltettem egy érdekes képet az életmód csoportba (nem magamról), pár óra alatt 170 lájknál jár.

Szombaton munkanap, hurrá, vasárnap pihi (=takarítás, pakolás, mosás, szómagolás, szokásos), aztán jövő hét vége négy nap öröm, közte négy óra a vicces tanárral, meg egy idei utsó bográcsozós kirándulás a cimbikkel.

És aludni akarok.

komment

süti beállítások módosítása