HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Projekt, mi?

2016.06.30. 15:48 :: Tobber

És akkor végre tudnék dolgozni, mert özönlenek a feladatok, a fix munkáimat már el sem tudom végezni.

Zsibvásár kiabálás, zajongás a környezetem, fáradt vagyok és elégedetlen.

Amikor váratlanul az érdekképviseleti szervezetünk általam beépített embere lelkesen gratulál, hogy hallja mindenkitől, én lettem egy új, sürgős és nagy projekt projektvezetője.

Én.

Levert a víz.

Nekem senki nem szólt.

És nem is fér az időmbe.

De nem is akarnám.

Utolsó cseppek gyűlnek a pohárban, ez lenne a végső.

Elkezdtem nem túl higgadtan telefonálgatni. Felfejtettem a szálakat: tényleg szóba jöttem, de végül nem az én nyakamba sózták.

Bakker!

Már végiggondoltam, hogy hogyan mondok fel.

komment

süti beállítások módosítása