HTML

Olvasás

2014.04.25. 01:37 :: Tobber

Egyik fórumon elemezgetjük, milyen könyveket adjunk 13 évesek kezébe, egy másikon képes vagyok a "what's so amazing about really deep thoughts" helyett "what's so amazing about really deep throats"-t olvasni. Kétszer.

Közben a háttérben az Elmebajnokság retro tévés vetélkedő megy, hátha segít.

---

Reblog:

Anyu torokgyulladásra fagyit tanácsol, ezek szerint preventíve is fogyasztható, csak erre fogok hivatkozni legközelebb. Ez az időpont egyébként az alkalom, amikor nem sikerült Békát magas gi-s ch-val teletömni napként vonul be a történelembe.

---

Nehezen párosítok gondolatokat, egyik nap rinyálok, hogy túl sok alkohol van itthon és nem issza senki, a következőn meg elfelejtem megkínálni a speciális likőrömmel a likőrmániás vendégemet.

---

Nézem a Viasat playen az új ruhaátalakítós versenyt és nagyon ellenzem az ilyesfajta felelőtlen műsorkezdeményezéseket, ezek után szoktak megtalálni a légyszi varrd már át a ruhámat ilyen-olyanra, a tévében is átszabták egy óra alatt, láttam! kérésekkel. Szeretném nyomatékosítani, hogy sem tehetségem, sem kedvem, sem időm, jelenleg gerincem sincsen ruhákat átszabni. Rendetraktam a textiles szekrénye(i)mben, külön polcot foglalnak el az anyagok, amiket már szabásmintához vagy tervrajzokhoz párosítottam, azzal elleszek pár évig. Így, hogy épp kézzel varrogatok.

komment

süti beállítások módosítása