HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Még mindig House

2014.04.17. 00:44 :: Tobber

Az orvosok éppen komoly döntést beszélnek meg:

Wilson: I'm not here for an argument, House.

House: No, right, that's room 12A.

:D :D :D :D

Ha nem ugrik be elsőre:

 

 

Ja, még nem bírok aludni. Vannak bejáratott cimbik, akik ebben az időpontban nyitottak a csetelésre, de már ők is alszanak. Kipróbáltam a szélsőséges megoldást, egész sokat segített tegnap: leengedtem a redőnyöket. Azt mondják, valakiknek ez lényeges. Nem értem, miért, én csukott szemmel alszom.

A legerősebb fegyvert csak végső esetben vetem be, pedig egyébként is érik: allergiagyógyszer.
Ami megoldja az alvásgondokat, viszont ébrenlétgondokat okot.

Egy csiki-csuki játék a gyógyszergyárak és a kávéimportőrök között.

---

A mai pihenőnap varrással kezdődött, ragasztással folytatódott (nem, nem idegrendszeri okok miatt vagyok itthon), rendrakás és konyhatakarítás, unokahúg és anyja vizitje és közeli szénhidrátlelőhely meglátogatása, puhatolózás húsvéti ajándékügyben, aztán egy nap rápihenés után megkértem Anyut, hogy ugorjon be hazafelé, segítsen felpakolni a földközeli polcok tartalmát, három nagy zsáknyi szemetet vitt le, régebbi naptejektől kezdve a sminkcuccokon keresztül a béna hajkefékig, fürdőszoba, konyhaszekrény, receptrendezés ha már ott pakoltam, és még mindig fullra tele a lakásom kacatokkal.

Nem sikerült kifárasztanom magamat.

komment

süti beállítások módosítása