HTML

Hőség

2013.08.03. 21:55 :: Tobber

Ha már mindenki ezen sír: hőség van.

Tetőtéri lakásban élek, egyik fal végig üveg, ja, átmelegszik. Van légkondim, nem sajnálom használni.

Ha működik. Nem számítván az elromlására egész napra felhúztam a redőnyöket a virágoknak, majd este visszahűtöm kicsit a lakást.

TCsV-vel el strandolni, hazaérve nem indul az eszköz.

Távirányítóra nem reagál új elemmel sem, biztosítékot le-felkapcsoltam=újraindítás, de int egyet, majd lekapcsol és csak a led villog néha.

Segítséget modern nő nem kér, neten rákerestem a kezelési útmutatóra, áll. van egy lock gomb a távirányítón, amitől ezt teheti, de nincs rajta.

Viszont így 8 év után kiderült, hogy a légkondi előlapját fel lehet emelni és alatta rejtőzik egy auto gomb, azzal sima hűtő funkcióra be lehet állítani.

Szirkdüszolejl attrakcióval közel kerültem hozzá, csak egy műkörmöt törtem le, és lám, működik. Majd utánajárok még, de már ez a megoldás is óriási öröm egy olyan napon, ahol szintén strandhőségproof TCsV is szenvedett még ötkor is a vízparton.

Kuvva meleg van. Áldom a légkondi feltalálóit.

Morzsa: romkocsmában is kellemes a hőség éjjel egy felé, néhány iszonyatosan finom rum után, amilyet én még sosem ittam, és már el is felejtettem, hogy az éjszakában nem csak a gagyi alkohol, mesterséges ízű édes xarok, plusz sok cukor keverék kapható. Hát ez tökéletes volt, és ma nincs fejfájásom sem, pedig nem sajnálta a fiú a mennyiséget, ami nem fért a poharamba, megkaptam másikban...

És akkor még nem is beszéltünk a város legszebb fiújáról, aki ott dolgozik és gyönyörű és bájos és Bé szúrta ki nekem és igaza volt.

Néha azért zavar, hogy megöregedtem.

komment

süti beállítások módosítása