HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Hullámvasút

2013.08.01. 22:10 :: Tobber

Nem tudom eldönteni, hogy milyen napom volt.

Őszhalántékot már este lemondtam, nem volt idegem, gyengédségem hozzá.

Reggel képtelen voltam felébredni, nincs vérnyomásom, az allergiagyógyszer sem segít. Meg az 5-6 kávé, kóla sem.

Próbáltam ecetben is kiöblíteni irtó cuki új nadrágomat, de annyira ereszti a levet, hogy hordhatatlan lesz. Nagyon kár érte.

Késésben voltam, pedig kisfőnök első napja szabi után. Aztán tízre egy kis rohadék kolléganő úgy megkeverte a xart, hogy nagyfőnökömnek majd mentegetőznöm kell, hogy nem is úgy volt, mennyire hihető lesz az már!

Már jópár napja feszkó van, a többi kolléganő és közte is, de nagy név. Tízkor már bőgtem dühömben. (Ezen nem segített, hogy tegnap elfelejtettem enni bármit is.) Egyik kolléga döbbenten: még csak egy órája jött vissza kisfőnök és már sikerült neki...? Nem, ő tényleg kipihente magát. :D Lent másik cég kollégája azonnal beletrafált, hogy mi bajom. Az ő kollégái is ezzel a csapattal harcolnak.

Kisfőnököt figyelmeztettem, hogy ma már cigiztem, csak hogy úgy készüljön rám. Tudja, hogy azt csak akkor teszem, ha tele a tököm és balhé van. Azt hiszem, ettől függetlenül bámulta meg a fenekemet. Tényleg azt hiszitek pasik, hogy nem látjuk?

A többiek is látták rajtam, hogy ez nem a napom, a tegnapi sem mondjuk, aminek csúcspontja, hogy egy hr-es, nálam alacsonyabb poziban lévő csaj jött oda hisztérikusan kioktatni, hogy mit csináljak meg neki ami az ő dolga lenne.

Sok volt ez így, főleg, hogy heppem nem zaklatni a főnökeimet a bajaimmal, most magyarázkodhatok majd.

Kollegina extrán kitett magáért, segített, alámdolgozott, Csk és a többiek is támogattak (azért próbáltam drámázás nélkül viselni de a szokott hehefejem hiánya mindenkinek feltűnt), jólesett. (Jé, én is ezt szoktam nekik csinálni, most csak visszakapom. Jé.)

Aztán nem működik a rendszer, amiből számonkérnek, ez már csak akkor derül ki, amikor órákat rászántál.

Aztán hazafelé nem járt a metró, ez lent a vágányok mellett várakozva derült ki.

De cuki volt a taxis.

Aztán nem működött a pláza mozgólépcső.

De felpróbáltam egy padlizsán maxiruhát és a nagytükörben megnézve a mellettem forgolódó srác végignézett és konstatálta, hogy csinos és elegáns rajtam. (Úgyhogy aki holnap egy romkocsmába akar jönni velem, kösse fel a gatyáját, mert akkor is ebben a ruhában megyek, ha az Operából érkezőnek hisznek is!)

Aztán nem működött a kártyaleolvasó.

Aztán a hentes meg akart kínálni töpörtyűvel, amikor csirkemellért estem be, de jeleztem, diétázok (nem kell aggódni,ez a gyorslefolyású lelkesedés.) Jaj, nehogy fogyjak, minek. Megjegyzés magamnak: Ezt a felsőt tuti megtartom.

A pékfiú már mosolyogva adta a ch-csökkentett kenyeret (isteni!!), de kérte, hogy valami tartalmasat is egyek, nehogy.

Aztán kedvenc autómat elvittem kedvenc mosómba egy kis porszívózásra, beállok, slusszkulcs ki, üresbenhagy, kint napozok a ház előtt, amikor jön a srác (új), hogy adjam oda a kulcsot, előrébbáll. (Lopták már el kocsimat, az első kérdés, hogy kiadtam-e a kulcsot mosóban.) Mondom, üresben hagytam, tolja csak előre mint mindig, minden alkalommal teszik. Hát ő nem tudja megmozdítani az 50 kilójával. (Miii??) Tettem a főnöke felé egy hangos megjegyzést, mikor bebattyogtam inkább előrébbállni, hogy ez még nekem is menne. De ilyen tiszta rég volt a kocsi, úgyhogy befogtam.

Aztán meg is tankoltam a kiskocsit, a benzinkutas vagy azért bámult be a fizetésnél is, hogy megjegyeztem-e, hogy ötös kút, vagy tényleg jó ez a felső.

Hátulról is az, mert a sorban mögöttem álló huszonéves is bámult, meg utánamintett, amikor elhajtottam. Nyami volt, de kicsit sok volt már mára az infó.

Hangsúlyoznám, elmúlt 3 év topmagas súlyomban, lesírt sminkmaradvánnyal, farmer-blúzban, meleg miatt lógó hajjal, sosem értem, miért vannak ilyen napok.

És VB döntősök a vizilabdás fiúk!!!!

Nagyon hullámzó és idegesítő nap volt.

Vagy minden napom ugyanilyen.

Csak most pms-em van.

komment

süti beállítások módosítása