HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Idézet

2013.07.13. 18:34 :: Tobber

"szóval, eljöttem f4kor és megvettem a könyvet, most fejeztem be és máris jobb a szerelmi életem. ez a FejősÉva egy zseni, az igazi megtalálásához csak az kell, hogy legyen szép mobilod mobilékszerrel, kényelmes pizsamád, amiben vasárnapi álmos reggeleken egy csésze forrócsoki mellett társkeresőzhetsz, barátnőid, akik bármikor ráérnek egy kávéra (szigorúan édeskével), egy közepes munkád irigykedő kolléganőkkel, hosszú combod, vízálló szempillaspirálod és használj olyan szavakat, mint ágaskodó férfiasság, habos muffin, clutch, továbbá ha Téged nem is hívnak Priscillának, akkor legalább az életed főszereplője legyen Giancarlo vagy Leo.

mostanra mindent elrendeztem, de felhívnám a figyelmedet arra, hogy tegnap nem akartál velem kávézni (édeskével!) a Plázában*, szóval már 24 órája boldog lehetnék, ha Te is olvasnál fejősévát."
 
:DDDDDDDD
 
*Megbosszulta, ma oda ment vidékre, ahová velünk nem jön holnap...

komment

süti beállítások módosítása