HTML

---

2012.11.18. 08:04 :: Tobber

Pénteken munka után kivágtam kb. 130 textilnégyzetet, háromszöget, precízen kellett az meg nem vagyok. Vettem is új vágókést, a régi szerintem már a vajat sem karcolná meg, annyit használtam.

Aztán még éjjel randiztam Jr-rel. Szép mint mindig énnekem.

Aztán tegnap reggel elmentem haladó tanfolyamra így kezdőként, szerintem jól vettem az akadályt, szeretem, ha ösztönző környezetben fel kell kötnöm a gatyámat, szvsz sikerrel. Jó döntés volt, ügyes oktató, jó hangulat, kreatív légkör.

Aztán vettem egy nadrágot, mert NEM VOLT EGYETLEN NADRÁGOM sem. Szoknyás vagyok, de akkor is.

Aztán elmentem egy randira, adódott a lehetőség.

És kattanás. Egymásra.

Nagyon magas, nyúlánkan izmos, csinos, elképesztően szép arccsontú férfi, finom világos bőr, zöldes szemek, nagyon okos, és az a fajta, aki felfogja, hogy miért mond mit az ember. És még szórakoztató is. Az az igazi kuriózum.

Érzem én, hogy nem az én súlycsoportom a lenti hárommal ellentétben. Úgyhogy kihasználtam az adódó alkalmat, áthívott magához.

Előtte elrohantam egy koncertre, aztán táncolni, ezeket megígértem a többieknek, majd át a pasihoz, nevezzük pgy-nek mert ehhez a betűkhöz van kedvem.

Ki kellett élveznem a lehetőséget, mert ez a pasi kategóriákkal tutibb nálam. Hát, kihasználtam.

Ma is hosszú nap lesz, majd mesélek.

Asszem a privát levelezésemmel elképesztően lemaradtam, bocs mindenkitől, ne vegyétek magatokra! :)

komment

süti beállítások módosítása