HTML

Egy fájdalmas korszak margójára

2012.10.26. 21:10 :: Tobber

Vénkisasszonyosan lemondtam a ma esti táncot.

Sürgősen el kell tüntetnem az ősz hajszálaimat és a bajszomat szemöldököm felesleges részét.

Na jó, tulképp fáj a térdem, a szerdai ugrálás és a ma reggeli gyógytorna hatása összeadódott. És irtóra görcsölnek a vádlijaim, combom. Végleg megöregedtem??

A gyógytornászcsaj nagyon örült a táskának, sikerült megvarrnom, csak rendesen lefotózni nem, mert az csak az utsó percben jutott eszembe. Rettegtem, hogy eltaláljam a stílusát, soha ilyen színeket nem varrtam eddig.

 

Ma volt az utolsó hivatalos alkalmam, vége a rehabilitációnak. Nem gondoltam volna az elején, hogy ilyen kitartó leszek, és azt pláne, hogy ilyen jól sikerül!

Ennél én sokkal lustább vagyok, meglepődtem, igaz, minden egyes alkalommal, minden egyes visszaesés után javított az állapotomon, szemmel látható volt a fejlődés.

Statisztika:

Január 24. és október 26. között jártam át Budára, általában reggel hétre. Eleinte heti 3x, aztán nyáron volt hónap, hogy egyszer sem értünk rá.

72 órát tornáztam ott, plusz a szorgalmi tornák mással, egyedül is.

A lábam olyan 90%-os, néha a lépcsőzés is fáj, de általában a bonyolultabb táncoknál roppan csak meg. Igaz, azóta a koreográfiáinkat nem táncoltam.

A fájás kísért nagyon sokat, azt a gyulladást kell már csak felszámolni.

A folytatás, hogy pénzért ennél a lánykánál továbbra is maradok gyógytornázni. Soha életemben nem volt még ilyen hasznos a nekem nyújtott "szolgáltatás", többért is megérné. Kész állóképességi edzés, amit művel, kicsit még dolgozok felsőtestre és kész.

A tartóizmokat szinten kell tartani, mert az izmoknak ilyen térdnél nagy szerepe van...

Na, pár hétre elég a térdtémából, a való életben egy szót sem beszélek róla, itt kiadom, főleg a későbbi visszatekintés miatt.

-

Azt látom, hogy sok fiatalembernek hatalmas gondjai lettek így év vége felé. Egyiknek az élete párja tűnt el nyomtalanul, másiknak lehet, hogy hónapokra kivezetik a vékonybelét, harmadik szerelmi élete romokban, negyedik is küzd vele, jaj, úgy szorítok mindenkinek!!!!

komment

süti beállítások módosítása