HTML

---

2012.10.23. 02:09 :: Tobber

Nem kéne az ágy mellett tartanom a bankkártyámat (kedves betörő, nem sok pénzt találnál ezen!), mert így ma éjjel két szabásmintát vettem az etsy-n.

Amit megismertettem varrásguru kolléganőmmel, megegyeztünk, hogy fizetek helyette paypallal, nekem lesz így készpénzem, ő meg nem bukik le a férje előtt.

Megéri. :)

Aztán még el akartam mondani, hogy olvastam J.Lo-ról, hogy elment Madridba és sétált a tengerparton (két éve még nem volt ott tenger, de lehet, hogy csak belefeledkeztem az Atocha p.u-ba), aztán láttam apdétrékát főzni, aki úgy sütött meg néhány egybepadlizsánt tepsiben, hogy bedörzsölte olajjal. Hát, értem én, hogy náluk a ch az ellenség, de az olaj tök fölösleges, a padlizsán simán megsül minden nélkül finomra. Itt kikapcsoltam.

Holnap (ma) bundás almát sütök, annyira vágyom rá. Legalább nem mondhatja a dokim, hogy nem eszem magas gi-s kaját. Merthogy ezért is leszidott, bizony. Ennyit arról, hogy az nem jó. De kell.

Ja, és a kereskedelmi tv2-n ilyenkor Vers mindenkinek megy, nem is egy!

Atocha, Madrid:

http://www.travelvivi.com/wp-content/uploads/2010/01/Atocha-Madrid-Spain.jpg

 

 

komment

süti beállítások módosítása