HTML

---

2012.02.26. 21:41 :: Tobber

Morzsák:

- Visszatérő kulturális események, visszatérő ebédszünetezések TáncosTével, visszatérő kávézások, iszogatások, és nem utolsó sorban visszatérő bandázások.

- TCsV-vel még nem tisztáztunk mindent, de oldódik, végre sokat van itthon. És most láttam az új kocsiját, nagyon-nagyon szeretném már vezetni. Ő az, aki ha értemjön, már ül is át az anyósülésre, tudja, hogy imádom vezetni az autóit. Még pár hét és ezt is fogom!

- Sosem gondoltam, hogy egy japán ember szájából hallhatom a "pityókás" szót.

- Szerváltam két hatalmas szobanövényt, ha még nőnek picit, ki kell dobnom a kanapémat.

- Eszméletlenül jó a hajam, bár nem szelenagomez, nem farafószet, nem dzsoenkróford, de valahogy nagyon dögös hullámos. Mindig másképp sikerül behullámosítani.

- Őszhalántékkal megnehezedett a találkozás mindkettőnk igyekezete ellenére, ő vagy beteg, vagy konferenciázik, vagy külföldön tárgyal, vagy én vagyok tornákkal betáblázva. Kicsit elgondolkoztam némi kalandozáson. Eddig nem sok kedvem volt hozzá, de van egy fiatal pasi, aki évek óta nyomul és a napokban újrakezdte, meg egy szépséges pasi, akivel liezonoztam régebben és irogat, illetve van egy hűűűde típusú kollégám, aki viszont hűűűde családos, ő alapból kizárva, de mintha hájjal kenegetnének...

Egyelőre még nyugton vagyok, mert Őszhalánték minden tekintetben ideális, csak érne már rá.

- Gyúrok a biciklin, tegnap 8 km-t, ma 10 km-t tekertem le. Meg sem izzaszt, mert ellenállást még tilos rápakolnom. Nem is izomépítéshez kell, hanem hogy az ínpótlás szokja a sok hajlítást.

Még bedagad utána, de úgyis csizmás időszak van.
Azt mondják a régebben műtött tornatársaim, hogy kézzel kitapinthatóak a kapcsok. Hát, nekem ott még kemény duzzanat van, nem érzem.

komment

süti beállítások módosítása