HTML

---

2011.12.30. 23:43 :: Tobber

Elémsodródnak a riportfilmek.

Tavalyi erdélyi utunkon beszélt TáncosKá egy srácról, egyszercsak egy portréfilmet vetítenek vele, a történetéről felismertem.

Pár hónapja a balett táncos Volf Katalin mesélt egy esti tévéműsorban a térdműtétek utáni újrakezdéséről.

Ma Erőss Zsolt kavart fel, egy, az amputálása utáni interjúval. Jesszus, ennek a férfinak mennyi ereje van! Asszem még sosem csináltam olyat, hogy előkaptam egy kis füzetet és felírtam 1-2 mondatát bárkinek is.

Nem is kedveltem eddig ezt a férfit, most jöttem rá, hogy mennyire nem egy őrült megszállott ő, csak annak próbálják beállítani. Egy teljesen kiegyensúlyozott ember, engem meggyőzött, hogy jó döntést hozott.

...és mennyire lenne az én helyzetemben, mi? :(

komment

süti beállítások módosítása