HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2011.10.04. 16:55 :: Tobber

Hogy ez nekem miért nem jutott eszembe?????

Komolyan bosszant, hogy egész napokat (most épp éjjelt is, mert nem bírtam aludni) végigálmodozom különböző kézművestechnikákkal, otthoni alapanyagaim felhasználási lehetőségeivel, fejben kombinálgatok színeket, ötleteket.

És drótékszereket szoktam készíteni, könnyedén megy. És a körmömet magamnak építem. És akkor a két anyag kombinálása sosem ugrott be?

Hisz azokból a színes műköröm-alapanyagokból térben is lehet kreálni formákat, a végén be kell foglalni és kész. Keressetek rá, hú. Meg ha.

Ha volna 12 életem, beleférne. De ezt ki kell próbálnom. Csak előbb befejezem a két pár romantikus fülbevalót, ami ott szárad a kanapém szélén. Már kész a gyöngyös-drótos és a textiles (tildás) része, még lakkozom, megy rá a kész masni.
Meg be kéne venni az erkélyről a száradó kötött párnadarabokat és összevarrni, meg a másik összetűzöttet is készre varrni.
Meg az őszi dekó is ott vár, csak ki kell vágni.

Öh.

Jaj, sok rondát is találtam (jesszus de randa a műkörömdivat, pedig szolidat is ki lehet hozni, ami természetesnek tűnik, csaképp a saját nem olyan erős).
Ilyesmi tetszene:


(Cleo)

komment

süti beállítások módosítása