HTML

---

2010.08.18. 00:31 :: Tobber

Hát jó. Visszafogott voltam, meg önmegtartóztató, és ezt mostanra NAGYON meguntam!

Aki nagyon tetszene, az ma kifejtette nézeteit, hagyjuk akkor. Hiszek benne, hogy ha egy férfi nagyon akar, akkor az jön és elvisz.

Kuvvára nincs kedvem hónapokig várni, mindenkinek terjeszti, hogy mennyire..., de lépni nem akar.

A mai okfejtés (mentegetőzés?) után este tíz felé inkább dobtam egy smst kiéheztetett Őszhalántéknak, aki azonnal ugrott és hívott és átszervezte a holnap reggelét, hogy átjöhessen.

17évest nem állítottam le, úgyis én vagyok a listája első helyén, legalább tartom a posztom, bár izélni nem fogunk. Vagy nem tom, jó pasi.

Sráccal épp erotikus chatelésre váltottunk.

A naptárom augusztusra egyetlen nap kivételével tele, szeptemberre már tíz napra van program és kezdődnek a táncok is, nem lesz időm szomorkodni, pedig ezt a fiút már nagyon régen akartam volna. De nem csak kószakettyelni, hanem családot alapítani. A francba, életemben nem sok férfit kedveltem meg ennyire!! :(((

//

Ha egy meleg srác állítólag megdgna, az akkor vehető ugye háromszoros szorzójú önbizalomerősítőnek?
:)

komment

süti beállítások módosítása