HTML

---

2010.07.14. 21:30 :: Tobber

Prágába végül vonattal jutottunk volna ma el, amit ebben a hőségben nem vállaltam be, TCsV egyedül ment ki elintézni céges dolgait.

Én meg az ő autójával (nem klímás) lementem a Velencei-tóra strandolni-úszni, beugrottam ottnyaraló szüleimhez a viselkedésintelligenciáról vitázni, csokibarna vagyok, ha ezt a színt még lehetett rajtam fokozni, már félvérnek is elmegyek.

A 6 éves kis Ka jól teljesít, 160-at simán kihoztam belőle, 45 perc volt háztól házig. :)

A kocsilopás összekovácsolja a kis kertvárosi utcám lakóit ahol futótűzként elterjedt a hír, mindenki odajön ennek okán beszélgetni, bemutatkozni, többekről kiderült, hogy egy oviba-suliba jártunk, Zugló egy falu, ugye...

//

Kérdés merült fel itt, a válaszom: nem, nem járok senkivel. És Őszhalánték sem volt formában legutóbb, úgyhogy most nyugi van.

komment

süti beállítások módosítása