HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2010.02.16. 16:27 :: Tobber

Csipet-csapat síelni megy.

Ba-t is egy ilyen síelésről ismerem még bő két évvel ezelőttről, csak aztán még várt némi időt az udvarlással.

Most az egyik pár rá sem ér.
A másik egész télen csak és kizárólag a holnaptól vasárnapig időpontot bírja megjelölni, pedig azon sírnak, hogy nem járnak el sehová, munkájuk is engedné.
Nekem meg pénteken van fellépésem, és előre szóltam, hogy ez az egyetlen időpont nem lesz jó.
De ugye Tobber, lehet hogy lemarad?
Nem.
Azért is ekkorra szervezték.
Mi meg megyünk utánuk Ba-val szombaton, tehát egy estét leszünk együtt a többiekkel.

A szállásokat fikázták, amiket találtam múlt héten, bár pályaszállás és jó áron.
Rájukhagytam a szervezést, elmentem busózni.

Nos, ők holnap hajnalban indulnak, ezért most sikerült átküldeni az egyetlen megtalált hotelt, 17 km-re van a pályától, tehát sem a ház elől nem lehet lesíelni, sem átgyalogolni egy falut. Így én nem tehetem meg, hogy alszom délig, majd utánukcsúszok.

És méregdrága.

De nincs más opció, mert indulás van nekik.

Bazmeg.

komment

süti beállítások módosítása