HTML

---

2010.01.25. 11:26 :: Tobber

Pörgős hétvégénk volt, bizony.

Pénteken már reggel öltük egymást, estére kicsúcsosodott, aztán megvártam Ba-t a kocsiban, amíg beugrott a tanárjához, hogy elvigyen táncolni, de a táncház előtt inkább vitáztunk pár órát a párás kocsiban, már TCsV telefonált rám, hogy hol járok. Beugrottam egy órát táncolni, majd már nem folytattuk.

Másnaptól giccsesen szent béke, Ba bújós és szerelmes és csicsergős, reggel főztem, aztán sütöttem három féle, saját kreálmány sütit ajándékba, majd átmentünk Ba-ékhoz nagyijának 90. szülinapját ünnepelni nyolc felnőttel, hat gyerekkel, millióféle étellel.
A gyerekek hatalmas kiabálásban törtek ki, amikor megláttak, majd megdöbbentünk, mert a másfél éves is lelkes "Szia Tobber"-t köszönt, ilyet még nem csinált senkivel.

Volt hangzavar, társasjáték, degeszreevés, ahogy illik egy családi ebédhez, meg Ba apukájának sztorizgatása, aholis Ba minden alkalommal felállt, hogy otthagy, inkább játszik, de az asztal alatt elkaptam a kezét, hogy visszahúzzam, ott ne hagyjon magamra!

Ba szerint úgy néztem ki aznap, mint hófehérke...

Aztán még TCsV-vel egyeztettünk, de nem mentünk végül az esti buliba, inkább forralt boroztunk, sütizgettünk, merthogy az otthoni sok süti mellé még néhány tortából is hoztunk.

Fél éjjel fent voltam, mert hímezni akartam egy kis törölközőt tudjátokki kislányának. Ezt sikerült:

Vasárnap reggel főzésem után korcsolyázni mentünk, Ba kezdi élvezni és egész ügyes tanítvány.
Utána elrohantunk neki korit venni, majd főztem, majd átmentünk Anyut ünnepelni, aztán elvittük őt táncházba, mi már csak módjával ugráltunk, úgy aludtunk éjjel, mint akiket nagyon fejbecsaptak.

komment

süti beállítások módosítása