HTML

-

2009.11.25. 12:28 :: Tobber

Tegnap Ba bejött a próba vége felé megnézni minket. Nem tudom, mit várt, eddig nyilván csak viseletben látott minket a fellépéseken, de szerinte úgy néztünk ki, mint valami hip-hop tánccsapat próbája.
Mindenkin kényelmes, bő nadrág, szűk póló, sportcipő, szerinte zene nélkül nagyon másképp nézünk ki.

Aztán megkérdezte TCsV-t, hogy jól táncoltam-e, igen válaszára adott nekem egy doboz raffaellot. TCsV kapcsolt, hogy nem is, ezért ő kéri. Aztán beszóltam neki, hogy szerintem ő nem táncolt jól, Ba csak állt és hallgatott minket. Aztán egész este-reggel körülugrált.

Ma vagyunk egy hónaposak.

Kifejtette, hogy ő lesz az engedékeny szülő, ha a gyerek sáros csizmával megy be a lakásba, akkor rászól, hogy anyád kinyír. Huh, mit kapott szegény Ba tőlem, hogy ne merjen mumusnak beállítani a még meg sem született gyerekeim ellőtt! :D

A művészeti vezetőnk szájából bóknak veszem, hogy odaszólt nekem, hogy szereti a hozzáállásomat, amikor magamtól kértem, hogy gyakoroljunk már ezt-azt, hogy nem hisztizek, hanem tanulni akarok. Neeem, nem volt célzás másfél éve kezdő kezdőre, akit többen neveztek botlábúnak a múltkori fellépés után... :S Szegény csaj, sajnálom azért, bár lelkesen fúr, pölö hogy ne foglalkozzak a kritikákkal (nincs is), a csütörtöki próbán, amit azért tartottak, hogy megtanuljam a szombati fellépés táncát kiosztott, hogy ha nem értek egy lépést majd otthon gyakoroljam, ez TCsV fülébe jutott, aki szépen megkért mindenkit, hogy rám koncentráljon, mert ez a próba most csak nekem szól. A lánynak nem esett jól, hogy TCsV engem véd, valamiért nagyon liblingje vagyok.

És találjátok ki, (Ba-n kívül) ki talál széplábúnak! :) 40-es 50-es nők az eladók a környékbeli harisnyaboltban, három kint cigizett amíg vásároltam, majd kijőve megállítottak, hogy nem tartják magukban, megnéztek és nagyon jó lábaim vannak. :D
Piros harisnya, magassarkú volt rajtam, nehéz volt nem oda nézni...

komment

süti beállítások módosítása