HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

-

2009.10.28. 09:19 :: Tobber

Engem is elért a hasmenés-émelygés, de azért lenyomtam a három óra próbát némi pálinka segítségével.
Előtte még felugrottam betegápolni kettőjüket, cserébe kaptam hatékony gyógyszert.

Ba beszélni akar velem. Hogy hogyan legyen. Kérdem, hogy az a kérdés, hogy liezon vagy komoly, de szerinte ez komoly és szeretné komolyan venni, a tervekről akar egyeztetni.
Jó.
Szerintem azzal vehettem le a lábáról, hogy amikor útbaigazítást kértünk cseh parasztbácsitól és ő csak csehül bírt magyarázni, akkor azzal szórakoztattam magamat, hogy a bácsinak visszamondtam minden cseh mondatát a megfelelő kézmozdulatokkal. A bácsi meg lelkesen bólogatott és magyarázott nekem, Ba pedig ámult, hogy még csehül is tudok. Pedig nem. Tám prává skolá...
És oroszul is tudok, Prága főterén egy orosz idegenvezetőt figuráztam ki ugyanígy. I tám náhogyjátszjá dásztáprimecsátyelnosztyi. (Jó, mondjuk őt értettem.)

//

Most teljesítményértékelt a főnököm, megbeszéltük, hogy az én pozimban valaki vagy megfelel, vagy nem és nincs olyan, hogy egyéni teljesítményfejlesztés, de azért be kell írni valamit a rublikába. Mosolyogva töltögettük a hülyeségeket.

100%-os a teljesítményem. Így a bónuszom is.

komment

süti beállítások módosítása