HTML

-

2009.09.14. 10:28 :: Tobber

Elmentem táncolni. Új helyen a pénteken is zenélő zenekar.
15 perc késésemmel is egyetlen táncos voltam. A zenekar ujjongott, hogy végre van kinek játszani, de szóltam nekik, hogy iszogassanak csak tovább. Ott találtam viszont Tánccsoportvezetőt (nevezzük TCsV-nek), akinek felvetettem, hogy gyakorolhatnánk addig a koreográfiát. Szerinte meg átmehetnénk az oda 1 km-re lévő másik táncházba, ahová valszeg a többiek is elcsábultak. Meggyőztem, hgoy gyakorolnunk kell, egy órát kettesben ugráltunk, miközben a zenekar egészen más dallamokkal hangolt be. Nem volt zavaró. Aztán még a kocsiban kutattunk cd-k után, amikor megérkezett még 8-10 ember, ennyien táncoltunk. Bármit kérhettünk.
(Mint ahogy TCsV-től is, aki mindenféle hízlaló dologra akart meghívni a büfében.)
Asszem kezdenek rólunk szólni a pletykák, mert annyit nyüzsög körülöttem. Nem, nincsen alapja.
Reggel még elugrottam fodrászhoz, úgyhogy amíg nem esik az eső, láthattok egyenes és hosszú hajjal. (Fotót este iwiwre felteszem elrettentésül, így tök pici a fejem. :D)

 

És itt hívnám fel a figyelmet a Kétfarkú Kutyapárt legutóbbi zseniális poénjára. (www.mkkp.hu)

komment

süti beállítások módosítása