HTML

Áááááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!!!

2009.09.07. 00:19 :: Tobber

...akarom mondani soha senkinek ne legyen nagyobb problémája az életben, de nekem ez most tényleg nagy, bármennyire is húdebazmeg!

Ma este táncon odajött hozzám egy profi táncegyüttes vezetője és miután agyondicsért, hogy mennyit fogytam és micsoda kisugárzásom lett azóta, kifejtette, hogy nagyon szépen táncolok és hogy mindenképpen az együttesében van a helyem. Ááá, dehát én ennek a népnek a táncát még csak másfél éve táncolom! Nem, nekem mennem kell! Kevés az ember? Nem, de nagyon profi vagyok, nem szabad kihagynom, és milyen jól nézek ki, jól mutatnék a színpadon.
Jó, mikor lennének a próbák? Kedd és csütörötk este.

Pont, mint a másik együttesé.

MELYIKRE JÁRJAK EL??????????????????????????????????
A profibb együttes népének táncait csukott szemmel is tudom, ha én megtanultam 1,5 év alatt, akkor nem lehet kihívás. De ott nem ismerek senkit, és már öreg vagyok 33 évesen nagyonprofinak állni.
A mostani táncai meg sokkal nehezebbek, de kisebb és kicsit amatőrebb csapat és mivel alig páran vannak, több szerepem jutna majd.

Te jó ég, mi a fenét csináljak???

(Azért csendben megjegyzem, hogy mázlista egy dög vagyok. :D)

Ja, a randi. Kedves pasi, családot is akar és legyőztem a nem értelmiségivel nem kezdünk elvemet, de nem.
Az én kis tisztán magyar, ám(?) liberális lelkem hülyét kap a magyarkodó, a zsidók már lakóparkokat építenek ide, hogy elhagyják a Szentföldet, mert az kiszárad elméletektől és a tudod kinek a kezében van az internet és nem mellesleg Ákos dalszövegeitől, amiről nem gondoltam, hogy valaki még emelkedettnek hiheti azokat.
Én meg szeretem a homoszexuális, a biszexuális és a zsidó barátaimat is.

Na jó, nekem a magyarság mást jelent. Nem mellesleg nem tudnék bárkit utálni a szexuális beállítottsága miatt. Többek között ti is tudjátok, miért.

Bár, valaki szerint (2:26-tól):

 




 

:)

komment

süti beállítások módosítása