HTML

Bőgés, bőgés

2009.06.10. 00:02 :: Tobber

Ess épp Bezzeg Voltnővel táncolt, amikor odaértem, de odafurakodtam közéjük. (Nem, ő most már  nincsen képben.)
Ess kézfogós-velemfoglalkozó, de távolságtartó volt. Hazahozattam magamat vele, a kocsiban beszélgettünk arról, hogy ő csak 90%-ben akar engem, és az neki kevés, mert a régiekkel hevesebb volt. Maga sem érti, de vannak órák, amikor nem gondol rám. Jesszus, egy 47 éves férfi nem gondolhat mindig a nőre, az kiskamaszkorban kiment a divatból, nem?
És hogy megijedt attól, hogy ő ennyit kap, és általában ő szokott ennyit és tizedét sem kapja vissza.
És hogy ez neki olyan szokatlan, hogy nem tudja, akarja-e.

Rákérdeztem, hogy ez egy béna lerázószöveg-e, de aszonta nem. Én viszont 3 hét bizonytalanságot úgysem bírok ki, ezért jövő hétfőig dönt és tudom a végeredményt is, mert ha valaki ilyen hülyeségeken lelkizik, akkor ha most együtt is maradunk, később lesz ugyanez pepitában.

Ja igen, a hétvégi felhorkanásomért elnézést kértem.

Hát, nem érzem magamat a topon. Rég volt szuicid gondolatom, most ismét rámtalált. Addigis koplalok, max. némi chipset nyomok le a torkomon.

Annyira nagyon elegem van!!!!

komment

süti beállítások módosítása