HTML

Percről percre

2009.06.09. 20:26 :: Tobber

Írtam Essnek, válaszolt, hogy majd csütörtökön hív (de miért csak akkor? Mi lesz addig? És akkor tréningelek, valszeg nem tudom felvenni), de addig tházban beszélünk, hali.
Miért csütörtökön és jön-e ma kérdésemre a válasz, hogy nem tudja, valószínű.
Írtam még, hogy hazahoz-e kocsival, ez már pannonhálózat galiba miatt nem ment át.
Haj megmosva, kihúzva egyenesre, smink fent, nyugi bekapva (sztem életemben nem vettem be ennyi nyugtatót, mint most 3 nap alatt), elmegyek visszafogott mosollyal táncolni, és várhatóan M-mel csacsogni.
Szeretném, ha Ess ott lenne, meglátna, elbűvölném és rájönne, hogy hülyék vagyunk, ha nem együtt. Ha nem jön rá, de szóbaáll velem, akkor megmondom neki én.
Csak jöjjön el. És egyedül. És nem akarok további bizonytalanságot.
Majd folytatom a léteszttel később.
(Wapon tudok freeblogolni??)

komment

süti beállítások módosítása