HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Vége vele

2009.04.07. 19:46 :: Tobber

Megmondtam Táncosnak, hogy nincs meg bennem a szikra felé, nem szeretném folytatni.

Pedig ismertek, ritka az a pasi, aki nem tud bekapcsolni... :D
Végiggondoltam, Drpr mit mondana: a férfiúi hiúsága sérül, tehát vissza fog vágni.
Kapott némi sokkot, nem jutott szóhoz. Motyogott valamit arról, hogy nem érti, sajnálja. De aztán magához tért, és elkezdte, hogy ő is így gondolta, nem is érti, hogy minek kellett ez. És akkor elmosolyodtam. Igazam volt. Minek hivogatott volna naponta 4-5-ször, minek morgott féltékenyen, amikor táncon nem vettem fel, vagy nem vittem el hokimeccsre, minek tervezte a következő randit. Kedvesen elváltunk, de ha jól ismerem a pasikat, lesz itt még valami ütés. :)

Azt gondolom, ez a pasi nem szokott hozzá, hogy visszautasítsák. De nem a lelke miatt, nem is a műveltsége miatt (bár talpraesett pasas), hanem mert nagyon sok pénze van.
Nohát ez az, ami nem mozgat meg. Ha valaki a pénzével vág fel. Én az észre bukom továbbra is.
És a szerénységre, max. az észrebeképzeltség jöhet.

Ja igen, azért a válóok: iszonyúan késős! Az meg nálam azonnal kuka.

Nem tudok egy kopaszmercis bigéje lenni, az valahogy sosem fog illeni hozzám! :)

komment

süti beállítások módosítása