HTML

Szombat

2009.03.28. 12:28 :: Tobber

Remek játékokkal szórakoztatjuk magunkat a mai, rendkívül haszontalan munkanapon, ahol egyetlen céges emailt küldtem eddig: "Helló Főnök! A terep nyugodt, néhányan lézengünk, Tobber"
Ennyi elég is lesz mára.
Egy csapattársunkkal épp arról győzködjük Illetőt, hogy járjon velünk edzésre, könnyű sport (kicsit sem az!), az ütőre lehet támaszkodni, ha ügyes vagy. Ha nem, akkor hatalmasat hasalsz és még a torkod is átszúrja.
Aztán összevesztünk a sport nevén, mert igazából elég egyveleget játszunk.
Edzőtárs szerint az edzésünk így néz ki: "70 percig edzünk izgalmas gyakorlatokkal, majd 20 percig úgy csinálunk, mintha meccset játszanánk, de nem." :D

Ja, még intéztem Kiss Rozáliának egy futárt, de Béká lecsapott rá.

M tegnap táncon már a levegővételemre megsértődött (és ez nem vicc!), majd bizalmaskodott, amit utálok, mert nem járunk. Ess-t pedig kicsit kiosztottam emailben, és amin én mindig megdöbbenek, ha valakinek beolvasok, hogy nem teszik, amit művel, onnantól kezesbárány lesz, elhívott kutyázni-cukrászdázni, hogy megbeszéljük a gondot.

El is azóta hajt rám, hogy néhányszor megígértem, hogy felhívom, de nem teszem. Azóta lelkesen ír, hogy mi van, meg hogy ő majd hív, csak írjam meg, mikor.
Asszem El ráér.

komment

süti beállítások módosítása