HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Apropó

2009.03.17. 13:21 :: Tobber

És a dal apropója: M. még iwiw-kapcsolat törlés után sem zár ám le, ma ír, hogy ma el tud-e úgy menni táncolni, hogy nem kell idő előtt eljönnie. Mivaaaaan???

1. Soha nem kellett eljönnie előbb, sosem tette. Pláne miattam.
2. Miért kér engedélyt?
3. Én hozzá sem szólok, ha így viselkedik.
4. Mit gondol, belerúgok vagy leköpdösöm?

Mintha bármikor is korlátoztam volna. És volt gyerekszobán. Nagyon-nagyon udvariasan tudom hallgatni a legnagyobb hülyét is.
Ha nem válaszolok, lebunkóz. Ha egy óra múlva, akkor miért nem tudok reagálni. Ha azonnal, akkor jön a következő csúsztatásával, mintha miattam lenne vége mindennek.

Végülis miattam, én nem bírtam az önző kis sértődéseit, kapcsolatra alkalmatlan viselkedését, úgymint zsarolások, késések, eltűnések, utcánotthagyások az éjszakában, önbizalomhiányból adódó sértegetések és bezzegek.

Nagyon görcsöl és már nagyon nem érdekel.

Fel lehet jelenteni zaklatásért hülye smsek miatt, amikor sokszor kértem már, hogy ne irogasson??

komment

süti beállítások módosítása