HTML

2008.10.10. 09:09 :: Tobber

Mindenki falat fest-újítgat a környezetemben. Lehet, hogy nekem is kéne?
M-nél fontos minden szobát, hisz a könyvrengetegek mindent takartnak.
Békáéknál fontos a konyha-falszín, hisz legalább két tenyérnyi is kilátszik belőle.
Szüleim lecserélik a két háló padlóját. Hisz az ágy és bútor között van egy 50 cm hosszú csík, ami látszik...
:)
Viszont beleszólhattam művész M. lakás-színeibe és mertem bátor, ám férfias színeket javasolni. A fal kész, hétvégén jönnek a nyílászárók. Nem fehér lesz. Hallgatott rám.
Pingálásban már leosztottuk a szerepeket. Ő nagy festményeket szokott, én mindig csak miniatűröket festek. Bé lánybúcsús pólója is kettőnk műve, ő a nagy vonalak, én a korrigálás.
Alig várom, hogy festhessek!


trompe o'leil - megtévesztő falfesmények
http://www.usmurals.com/

 

komment

süti beállítások módosítása