HTML

Műköröm otthon

2008.07.18. 14:23 :: Tobber

Mai netkutatásom: lehet-e otthon műkörmöt készíteni magamnak. A régi műkörmösöm most a bejelentettnél egy héttel hamarabb ment szabira, így körmös nélkül maradtam. Új kipróbálva, ő porcelánt tett fel. Szép is, de 2 órát ültem nála. Ennyi időm nincsen 2-3 hetente. (Gyorsan nő.)

Mi lenne, ha magamnak csinálnám? Kézügyesség van, reszelés, fertőtlenítés, tapadássegítő, rá porcelán, reszelés, fényt kéne még megoldani és akkor nem kell lámpa.
Sokszor sportnál letörik, sokszor nem úgy csinálják, ahogy én szeretem, nem szretem, ha egy hétig hibás egy, ami miatt ugye nem fogok utazni, ott ülni.
A cucc ára kb. 3-4 töltés ára, tehát ha ügyes vagyok, akkor nemcsak nekem tetszőbbet készítek, hanem pár hónap alatt visszajön az ára.
Biztos nem egyszerű, de tíz éve van műkörmöm. Láttam már száznál is több töltést. Csak nem szúrnám el...
Vélemény?

komment

süti beállítások módosítása