HTML

2008.06.08. 18:12 :: Tobber

Hétvégi nagyvezetés, sokparkolás, ezer ember-háromszáz ismerős, szurkolás 6 helyszínen, szervezés, ismerkedés, két nap vidéken. Régi főiskolás emlékhelyek meglátogatása. Görhoki-helyzet felmérése.

Másfél éve, céghez belépve történt a kreol, gyönyörű testű, 195 magas, izmos, sportoló, férfias kolléga kiszúrása. Kollégák össze akarnak hozni vele, ő kollégája lebeszél, szte buta hozzám. Másfél évig csak csacsogás. Pénteken ő utalgatások a hétvégére. Szombaton egész nap/este ott lógott, ahol én beszélgettem, többtucat emberrel csevegtem, mindig ott termett. Hozott innom, ennem, szervezkedett, együtt néztünk focimeccset, meggyőztük kedvenc kollégámat, hogy vagy helyet cserél vele, vagy rajta keresztül flörtölünk, majd utalgatások.

Mivel én utsó pillanat, nem volt szállásom, a telkünket céloztam meg, oda 15 km. A pasasnak volt szállása, de mivel sokat utalt rá, hogy velem akar inni, én viszont vezetek, háááát... szte előbb menjünk a telekre, utána ihatunk. Együtt. Ja.

Tényleg szép teste van. Khömm. Finom vele... Aludtunk éjjel egy egész órát. Én csak vezettem, de ő ma sportolt! :) Láttam fejét, kicsit fáradt... Listámról kipipálva. :)))

Srác arra volt egész este, de mivel vele kerüljük a feltűnést (ezek után senki nem is hinné, hogy vele vagyok, nem mással!), ezért sztem nem vette észre. Pedig veszettül féltékeny rá. Joggal.
(És a pasas kollégája is, fél este piszkált, hogy mit akarunk egymástól. Nem fogom egy 40 éves férfinak magyarázni.)
:)

komment

süti beállítások módosítása