HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2008.06.05. 10:13 :: Tobber

Ma sikerült 8.40-kor ébredni, +50 perc a munkahely, +30 perc az ébredés-kávé-allergiaspré-cikkcakkhaj lefelé görbítése.
Erős rózsaszín inges kolléga úgy köszönt, hogy üdvözli a délutáni műszakot. Én meg szóltam, hogy nagyon leette magát málnafagyival.

//

Tegnap elhagyta a számat ez a mondat:

"Én nem vagyok az a nő, akit hónapokig nem hívsz, majd hatkor bejelented, hogy te fél hétkor meglátogatnál egy kis izélésre!"

Régi szerető. Szóhoz nem jutott. Igaz, az eltűnése igazolt volt, de min. pár nappal korábban megkérdezhette volna, hogy' vagyok. :)

Önérzet, önérzet, de csodááááás... :)))))

//

Sráccal tegnap reggel az Örsön váltunk el, hogy ő megy az ikejába hotdogot enni. Erre kibe botlok este hat felé az Örsön? Srác jött az ikea felől! "Hány hotdogot ettél, hogy eddig tartott??" :))))

Nem, egyik felajánlást sem fogadtam el tegnapra, álmos voltam, másnapos és futni sem mentem. És tápot sem adtam a növényeimnek. Már nem vagyok a régi...

 

komment

süti beállítások módosítása