HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2008.03.28. 14:44 :: Tobber

Nohát, megvolt a 2007-es teljesítményértékelésem. Ja, multi vagyunk, ilyen is van félévente. Hozzákötött prémiummal.

Minden mutatóm 100%-os, a "kommunikációs és munkakapcsolataim kiemelkedőek, gyors és hatékony vagyok, intenzíven figyelek a partnerre, képes vagyok erőteljesen érvelni, befolyásolni. Rendkívül gazdag a kapcsolati rendszerem, minden helyzetben képes új kapcsolatok kialakítására. Képes vagyok széles körű konszenzusok kialakítására, az egyének és csoport működési dinamikáját jól ismerem és alkalmazom. Magas szinten kezelem a szervezeti és személyes kommunikációt."
...még van tovább is! :D

Aztán az ügyvezető szóban is kifejtette, hogy tökéletesen elégedett velem.
Hamar belejöttem, hogy miket és hogyan vár el tőlem és ezt remekül csinálom. Senkitől nem hallott negatívat, csak pozitívat rólam, akár egész irodaház szinten is, pedig vagyunk itt jópárszázan. Kérdezte, hogy a cégcsoport többi cégének dolgozóival hogyan jövök ki, mire elmeséltem, hogy valszeg nem hívnának csak a héten (végül) 5 céges buliba, ha nagyon utálnának. :D
("Őőő, de nem megyek ám el mindbe! Tőlem mehetsz. Jó, de akkor nagyon nehéz lenne dolgozni is mellette. :DD ")
Bár szerinte továbbra is nagyon túlképzett vagyok a pozihoz, kérdezte, hogy nem kevés-e ez nekem, nem akarok-e váltani. Nem, én ezt élvezem, a főnökeim elégedettek velem, a munkatársakkal kijövök. (A fizetésemet azért nem dícsértem külön, még a végén nem akar majd emelést adni.)
Végül ezzel a mondattal zárt:

"Szeretném, ha nem keresnél másik munkát."

Jó. Eszembe sem jut. :))))

komment

süti beállítások módosítása