HTML

2008.01.16. 20:15 :: Tobber

Hohóóóó...
Nem időrendben:
A Műjégen sorra odajött NYOLC koris, főleg az idősebbek, hogy Tobberke, itt van a tavalyi pasid. Kiiiim?? A jég nekem TABU, SOHA nem hordom ki oda a pasijaimat. Soha. Asszem egyszer vittem ki tanítani egyet, azt Atibá a fékezésével úúúgy megijesztette... :))
Szal nem tom, kiről van szó. A Laciról, tudooood!
A jégen mindenki Laci. (Valaki szerint még én is, bár az a szakállas pasi magát Arankának szólíttatja, szóval ő nem mérvadó.)

Naszóval kiderült kiről van szó, alig bírtam tagadni, hogy mi együtt. Tényleg nem voltunk együtt. De a fia a világ legszebb pasija, tavaly együtt síeltünk. :)

Ezek után a közös perecmajszolás a kispadon csak hab a kapucsínón, majd egy kis lecke a fiatalabbjának, hogy milyen dumával csajozzon, Rikitikiről hírek és haza. Taxis úgy örült nekem, hogy annyit hall a cébében, és végre megint kifogott. :)

Új hívott kétszer húsz percre, még beteg, Illető pedig hétvégére programot szervez velem.

És: Ma van BCsTLV születésnapja. Úgyhogy fél év hallgatás után írtam neki egy boldog születésnapotot. 30 mp múlva csörgött a telefonom.
Hogy ő engem akar, hogy nem változtak az érzelmei és mennyi időt fog rámszánni. És hogy mennyire zavarja, hogy ő ír nekem, én meg nem válaszolok. Okos vagyok, szép és erotikus. Ismer, bókokkal nem győz meg. Egy órát rágta a fülemet. Megmondtam neki, hogy így, a régi formában/minden harmadikat lemondva nem.

Boldog 47. születésnapot, B(ár)Cs(ak)T(öbb)L(ett)V(olna)!!!

komment

süti beállítások módosítása