HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2008.01.04. 19:11 :: Tobber

Kacsa, hogy a Balcsin letörött egy nagy jégtábla és rajta sodródik 10 ember, de azért meggondoltuk a holnapi hokizást a tavon. :)
Ma elrohantam témobilba, platinakártyásként 50-60 perc várakozást tippeltek, hát inkább irány a Katona, vettem is első svungból néhány jegyet. :))) (Úgyis lógok pl. Bének kettővel...)
Aztán a sokadik bérletpénztárnál is aszontam, hogy kapja be a békávé, ő nylja az én popsimat, ne fordítva, mindenhol min. 10-15 ember várt. (A cégem januárban nem veszi meg a bérletet, csak utólag fizeti.)
Könyvesboltban nincs, amit keresek, veszek dafke másikban kettőt. (Tiltsatok el!!!) Következő témobilban kivárom a fél órát, így a kártyapontjaimért ingyen kaptam új telcsit.

PALISZANDER SZÍNŰT!!

(Bé ezt kereste a múltkor asszem.)
És közben olyan udvarlást kaptam az üsz-es sráctól, hogy le a kalappal!! :)
Ház elé érve látom: a kocsimra egy szmájli rajzolva és az ablaktörlőn lóg egy ráakasztott, nejlonnal sokszor körbetekert zacsi. Benne egy rózsás papírba csomagolt könyv... Lehet tippelni, ki tette oda! :) (De hogy Új mikor járt itt???)
Közben Szomi kúszik a küszöbön, hogy nem molesztál, de találkozzunk. No, őt nem értem...

Sráccal mégis a ma estében állapodtunk meg, úgyhogy nyomom a kávékat és alig várom... ;)

BéTi már szervezi az új síelést, juhé.

komment

süti beállítások módosítása