HTML

2007.11.04. 18:01 :: Tobber

Egy óra izgalom reggel, hogy most akkor esik az eső, vagy nem esik. Lesz-e pálya, vagy sem. Lett. Bár Ms Borsóagy egyszerűen lefalcolt, nekünk kinyitották. CSAK nekünk. :)) Hat fő meg egy edző már egész tartalmas edzést biztosított, bár nagyon hiányzott egy pár kávé!! :) Aztán a fél csapatot hazavittük, csatlakozott hozzánk még ember, összefutottunk még a reggeliekből eggyel, és egy mostre kajálás után még 3 órát mozogtunk. Azért a végén megkaptam a kérdést, hogy izé, te miért nem vagy sokkal vékonyabb? :DDD
Mostantól irány a heti minimum 10-12 óra mozgás.

Végtelenül jót tett a lelkemnek. Nomeg az is, hogy ilyen társaság szórakoztatott egész nap! :)) Aki lemarad Béká és Atibá fergeteges diskurzusairól, örökké bánhatja!! :DD

Hazafelé már úgy vezettem, hogy direkt azon az úton jöttem, ahol az utolsó sávocskát is ismerem, olyan fáradt voltam, olyan fáradt vagyok. Még egy kis karácsonyi kézműveskedés (még mindig ugyanaz :D), aztán habfürdő, alvás.
Béká, lógok neked pénzzel!!! 

komment

süti beállítások módosítása