HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2007.09.07. 07:17 :: Tobber

Őőő, elfelejtettem válaszolni BCsTLV összes levelére...

Biztos voltam benne, hogy ettől nem hagyja abba az irogatást. Hát ma is írt.

Tegnap este még egy taxis-tisztázó beszélgetés-találkozás belefért, ma jön értem Őszhalánték, este még tecsózás mással (kell a pálesz hétfőre), holnap reggeltől céges buli, este meccs, vasárnap göri, intézkedés, rokonok valszeg, hétfő-kedd tréning, elmegy lassan a jövő hét is.

Kettővel ezelőtti munkahelyem hív bulizni aznapra, amikorra én már leszerveztem a kollégáknak egy megmozdulást, egyik puccos, másik farmeros, még nem tudom, hogy oldom meg.

Miért nincs több szabadidőm???? Akinek gyerekei vannak, hogy oldják meg?

(Költői kérdés, tudom a választ.)

 

...Ja, már bent dolgozom egy ideje...

 

komment

süti beállítások módosítása