HTML

2007.07.26. 09:29 :: Tobber

Rükvercben lenyomnál, mi?? Én kettesben is tudok rükvercbe menni!!!! :))))

---------------

Bölcs értelmiségiek fontos döntéseket alaposan, minden oldalról, érveket felsorolva, súlyozva átgondolnak, majd a tradícionális, ősi homályba vesző hagyomány alapján kő-papír-olló versennyel határoznak...

:)

Nem, nem voltunk görkorizni tegnap, ám vettünk sok ékszert, megnéztük a rácsok mögül a cunda leltározását, szépültünk és még repedtdinnyét is tudtunk szerezni.

--------------

 

Szerintetek tesztel a HR, hogy mennyire vagyok lojális, vagy tényleg ajánlgat nekem más állásokat?? :))

Délutáni sütivadászatot HR-es lányzóval tettem, aki a dupla adag tejszínhab fölött megkérdezte, hogy nem keresek-e másik helyet, merthogy ő tudna nekem egy testhezállót... Őőőő, ez elég furcsa a HR szájából, úgyhogy visszafogtam az érdeklődésemet! :D

Vagy csak tesztelik a céghűségemet.

 

komment

süti beállítások módosítása