HTML

2007.05.31. 20:28 :: Tobber

Délelőtt temetés világvége Keresztúron. Szomorú volt. És szomorú látni ezer éve nem látott embereket, hogy hogy megöregedtek!!! :(((
MEKKORA az a temető! Vagy fél óra séta volt csak (tűsarkúban!) végigmenni  a sírig.
Majd rohanás egyenest be dolgozni. A fekete ruhában (és mert hideg időt sipákolt mindenki) már bugyiig izzadtam, meg cipeltem ezer cekkert. MINDET hiába. :(((((((
Merthogy 3-kor ömleni kezdett az eső. Nem riadunk meg, eláll. Átöltözés főnök irodájában elegáns temetésiből  trésportosba sportcipővel, úgis koszosak leszünk. (Eddig még egy görizést sem úsztam meg esés nélkül. :) ) Kimászás a HÉV-ig, épp indulna, jön info, hogy Görzenál zárva. Se szó, se beszéd, nincs nyitva. Telefont nem veszik fel.

'nyátokat. :(

Utána még jó göris terepek felkutatása Kőbányán, majd plázázás (trésportosban, drpr kedvenc gyakorlata tojjukelavilágvéleményét-feladatra), barátnő pasijának döbbenetének lekezelése, miszerint már nem is emlékszik, hogy így nézek ki (ergo híztam, mint állat, értem én!). :)

Most hazaértem, de nem akarom, hogy teljesen eredménytelenül teljen az este, kicsit belehúzok a ma esti téma felkutatásába... :D

 

Uccuteddrá, mostanteddrá, négysarkantyút pengesd meg rá, hejteddrá, mostteddrá... (Rátettem maradék kétszáz forintomat! :D)

 

És olvassatok Béká-iwiw-bemutatkozást. :)

 

komment

süti beállítások módosítása