HTML

2007.05.15. 09:43 :: Tobber

Hihihiiii...

Tegnap gondterhelt volt a gazdaságis dolgozónk, ezért feldobtam kicsit: akárhányszor elhaladtam az irodája előtt a folyosón, ugrottam egy balettugrást. Padlószőnyegen, tűsarkúban. Először azt hitte rosszul lát. Másodszor láttam a döbbent arcát. Harmadszorra már nevetett! :))

Ma a legnagyobb röhögést kollegina váltotta ki, aki vörös hajában piros térképtűvel jött végig a városon! :DD Valszeg az oviban esett a hajába. Sztem a fél metró meséli most tovább a hülye nő történetét, aki térképtűvel csatolja össze a haját... Vagy rögzíti a parókáját...

A hét vicce viszont az a rendőr, aki a múltkori túszdrámás bankrablás után ELLOPOTT 406 000 Ft-ot az OTP-ből!! :DD Barom. Telekamerázott hely, csomó rendőr, az elkövető sem vihette el, mert lelőtték, és ilyen  piti összeget! :DDDDD

Asszem már kirúgták. :)

----------

Bakker!

Bocs Béká, totál kiment a táska a fejemből!!!! :(

 

komment

süti beállítások módosítása