HTML

2007.02.09. 15:18 :: Tobber

Ma én vagyok a cégnél a boxzsák. Már egy tegnap esti 22.30-kor keltezett köremailben lecsesztek, hogy nem szerveztem meg valamit, amiről nem is szóltak, mert más szervezte. Aztán reggel 8-kor ROSSZ SZEKRÉNYT nyitott ki kolléga, ezért nem talált meg egy kütyüt, mindenkinek engem ugatott le. Majd CSAK tőlem elnézést kért később, de nem a többiek előtt. Majd mástól email, hogy lehetőleg nyolcra járjunk, mert megáll az élet, hogy kolléganő csak 8.30-kor érkezik. Majd egy email, hogy máskor már keddre csináljam meg, amit PONT az ő munkája miatt halasztottam szerdára. Majd egy "csak neked!!!" felkiáltójeles emailt kolléganő elküldte PONT annak a kollégának, akinek tilos lett volna, ő persze engem bszott le!! :(( Majd mindenki előtt lecsesznek, hogy nincs bent egy fontos info a jegyzőkönyvben, ezért káosz. Mire megvédeném magamat, már tovamennek. Majd egyik vezető megkér egy apeh-postázásra, rácsörgök egy másikra, hogy melyik apehhoz tartozunk, mire ő lecseszi a fejemet, hogy hányszor mondta, hogy hozzá menjenek az apehlevelek. Mintha jogom lenne bárki vezetőt felülbírálni.

Tele a tököm, vécében jó kis bőgés.

Na mindegy, vannak néha rossz napok is. Kimegyek most korizni, aki akar, ott megtalál. Az legalább felvidít. Hétvégén meg bejövök dolgozni, mert nem birkózom meg vele...

Most nagyon jól esne egy feles.

(Ja, tegnap koriztunk, meg a poligámiáról beszélgettünk csúszás közben (MIÉRT találnak meg mindig meg ezzel a témával olyan emberek is, akik semmit nem tudnak a magánéltemről??), még összeismerkedtem egy bácsival (aki SZINTÉN Laci, mint ott mindenki), aki odajött csak azért, hogy megjegyezze, hogy tavalyhoz képest mennyit fejlődtem, emlékszik még a régi korimra is, és hogy ügyes vagyok, meg bátor... Majd rohantam szomszédokkal összegyűlni, majd hajnalban még átnéztem egy anyagot, amit a főnök nem akar átnézni, ezért megkért, hogy magyarázzam el neki, reggeltől meg bsztatás.)

Húzok is, jó kis vízzel borított jégre.

 

komment

süti beállítások módosítása