HTML

2007.02.01. 11:42 :: Tobber

Kapcsolódva Béká blogjához (aki még nem fedezte fel, hogy van egy olyan típusú konditermes is, aki 15 perc súlyzózás után rohan vissza futópadozni, majd ezt eljátsza tízszer, mert olyan bazialacsony a vérnyomása és pulzusa, hogy mindig leesik nekije...):

Múltkor topikot indított egy lány, hogy a szociológiadolgozatának témájául a jégpályán való ismerkedést, a mozgásból következtethető társadalmi pozíciót, etc. választja.

Kihívtuk korizni, majd annyit pofáztam neki a saját megfigyeléseimet, hogy simán összedobta a dolit, ami ötös lett... :)

Tudnék mesélni, csak sztem koristéma már senkit nem érdekel... ;)

(EZÉRT irigylem Vaspasit. Egy szociológiai kutatóintézetet vezet, isteni a munkája, órákig tud róla mesélni!) :)

Tegnap Műjég este. Van egy fiú, aki december óta mindig odaköszön és nem tudom hová tenni. Se nem a zenekából, se nem a műjégről ismerem, nem mutatott be neki senki, nem ismerkedtünk úgy össze, hogy hatszor elgázoltuk egymást (van jónéhány ilyen :D), nem rokon-barát-üzletfél-barátnőexpasija. Dehát az én arcmemóriám... Van, hogy rokonomat nem ismerem fel. :D

És tegnap este megint köszönt. Hezitáltam egy negyedórát, majd egyik körnél fogtam, utánafutottam, hogy tudom, mennyire ciki, de fogalmam sincs, hogy honnan ismerem. :D

Őőő, sehonnan, csak itt szoktalak látni, mindig kint vagy, és ezért köszönök. Egyébként Attila vagyok... :)))

Reméltem, hogy nem az lesz a válasz, hogy közvetlen kollégád vagyok, vagy tegnap is együtt kocsmáztunk, vagy pláne az, hogy valamelyik khöm egyéjszakásom... :DDDDDD

Pedig őőőő lehetne egyik egyéjszakásom, nagyon szép srác, százkilencvensok magas, szép arcú, szép szemű srác.  :)

Motyogtam valamit a pocsék arcmemóriámról, mire biztosított arról, hogy ő amint meglát, mindig odajön majd köszönni, hihihi.

 

komment

süti beállítások módosítása