HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Ingerszegény, mi? :)

2006.10.22. 10:14 :: Tobber

Ott valami nem stimmel, ha éjjel végiggondolva a napot kicsit ingerszegénynek éreztem, pedig... :))) Pénteken volt hokimeccs, ahol Gyuribá csapatát kb. ripityára verték az Erdélyből nálunk játszó játékosok, szombaton déltől kori, meg oktatás, meg bébipesztrálás, meg cukicsakdiákapukával csevegés, Jat-ékkal fényképeszkedés, majd ebéd közben rájönni, hogy Jat egyik nőjében mit találhat vonzónak, majd ismét hokimeccs este (a visszavágó Fradi-Csíkszereda, második ismét ripityára verte Gyuribáékat!), majd minden mást lemondtam, úgyis mint Ales csábító ajánlatát, Nagy randiját, közben hívott Uji, Tüzi (akit most inkább elkerülök!), BCsTLV türelmetlen smseket ír, Meg szintén... -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ja igen. És TÉNYLEG VÉLETLENÜL sikerült összeismerkednem tegnap Gyuribá hoki-segédedzőjével, akivel már együtt kávéztunk! :DDD Tényleg véletlen volt, csak ismerős arc-egymásraköszönés-majdtisztázás, hogy nem is ismerjük még egymást. :))) Megnézett csúszni, szerinte jól korizok, csak lassan... :) Szerintem rosszul korizok, de gyorsan. :))))) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Láttatok már olyat, hogy egy hokimeccs szünetében a karbantartó kocsi lerobban a jég közepén és se előre, se hátra??? :))))) Mi láttunk. Meg fradis hokisokat, akik végül nagy nehezen kitolták az szvsz több tonnás gépet. Viszot így a jég pocsék maradt 1-2 nm-en. Lelátónyi ember nézte, amint itt segédkező, közönségkorin baromi nagy arcú rendezősrác szívlapáttal jeget kapirgál, lapátol, majd talicskán tolja el a jégkását... Őőőő, meg is tapsoltuk a teljesítményét, de nem mert felnézni, hihihihi... Viszont tegnap megemlítettem neki, hogy na mizu a karbantartógéppel, elnevette magát: ti röhögtetek rajtam??? :) Nem, mi voltunk azok, akik megtapsoltunk!! :DDDDDDD --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------És "megvádolt" azzal, hogy a stílusom alapján biztos benne, hogy én vagyok egy netes koristopikon x nicknév. Nem adtam konkrét választ, pedig foglalmam sincs, miről van szó... :)------------- Ma kori, ez-az, holnap délelőtt kipróbáljuk a műjeges csirkékkel a Műjeget, majd én átrohanok a csarnokba MÉG négy órára korizni, majd este még oktatásom van. Ez 9 óra korizást jelent, meg kb. 4-5 óra bkv-zást... :(

komment

süti beállítások módosítása