HTML

2006.10.20. 16:42 :: Tobber

"Elnézést, beképzelt vagyok és félreértettelek, azt hittem ez is valamiféle újrakezdősdi. Ok, vettem, nem annak szántad, de ismerd el kérlek, hogy a "vacsora nálam" -ból erre is lehetett gondolni, pláne egy ilyen egyszerű gyereknek mint amilyen én vagyok, hisz ismersz." ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Te jó ég!! TÉNYLEG azt hitte, hogy újra akarom kezdeni!!! Hihi, akkor tuti nem olvassa a blogomat!! :)))))----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- November második hétvégéjére felajánlott egy találkozót Pasi. Elmegyek, tényleg meg kell beszélnünk pár dolgot, bár nyilván fájni fog... Majd jóóól leiszom magamat.------------ Kérhetném az itt olvasó ÖSSZES ismerősömet, hogy aznap estére találjatok ki nekem valami programot???-------------- (Neeem, most nem a szokásos felvidító-kószakettyre vágyom...) :))) ---

komment

süti beállítások módosítása