HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.10.12. 22:01 :: Tobber

Írnom KELL!!!!!

Első körös interjún voltam. Média cég. Várattak másfél órát. Aztán mégsem ért rá a főnök, úgyhogy a hr-es hallgatott meg. Kiderült a fekete leves: minimálbéren lennék bejelentve, de egyébként a cég okés. Kimegyek az épületből, KÉT perc múlva csörög a mobilom. A hr-es az, ő nem akar tovább keresgélni, én kellek neki, fel vagyok véve!!!!

Higgadtan gondolkodási időt kértem, fehívtam mindenkit, aki él és mozog, majd egyöntetűen NEM válasszal a zsebemben várok holnapig, és akkor mondok nekik nemet. Nem leszek minimálbéren, akár gyes, ne adj isten rokkant, akkor szívás.

Holnap megyek egy helyre, aztán megbeszélés valahol, majd a tegnapelőttieknél második körre mehetek hétfőn, majd kedden első kör másutt...

----------

Aztán szereztem 'Ja' ajánlotta orosz nyelvkönyveket. 20 oldalt elolvastam, eddg simán mindent értek, emlékszem!! :DDDD

(Kivéve, hogy melyik mássalhangzók lágyak, és erről nem ír a könyv, pedig fontos!!!) HELP!!!!

-----------

Drpr után villamos ki a jégcsarnokhoz, ahol leszálláshoz készülődve GyéTibike áll a szomszéd kocsiban. azt hittem, látomásom van!!! :)) Vele csacs, aztán rohanás a jégre.

------------

És jött a hideg zuhany.

Ott korizott éppen lelkemet kissé felkavaró, itt nem tom milyen néven futott pasas a lányaival. Aki lelkesen írta épp a héten, hogy milyen boldog. Valaki mással. Sztem nem is tudta, hogy nekem tetszik egyáltalán. Hát akkor megkértem, hogy ha lehet, kerüljük el egymást a jégpályán, erre az első alkalommal belefutok, bakker. Ő is felfogta a szitut, el is mentek AZONNAL... Ha olvasol, akkor köszi. Azért jó volt beszélgetni!!!! És jól nézel ki... :(((

--------

Taxival jöttem haza (nem fújni, legyengülve, átfagyva nem volt erőm másfél órát utazni!), a sofőr gyerekei Gyuribánál hokiznak, úgyhogy mindent tudok a pasasról!!!! :))

Jat, most mfv???

 

komment

süti beállítások módosítása