HTML

2006.09.12. 11:30 :: Tobber

:))) Hetek óta jó napokat okozok a ziltrénónak, most is ebben erősített meg a futárfiú! :DD

Minden kajába tesznek uborkát, amit utálok. Emailben rendelünk. Először még csak a cégünk uborkaellenességére hivatkozva nem kértem ubit (a sima köszi nem kérünk ubi felkiáltásra mindig tettek bele!), ma épp azt írtam, hogy "Szabadságot az uborkáknak! Kérjük, hogy ami uborkát az ételünkbe tennétek, azokat inkább mentsétek meg és engedjétek vissza a természetbe!"

A szépszemű futárfiú röhögve hozta az ételt!

:)

Egyik másik futárfiúnak annyira tetszik, hogy el is hívott hétvégére motorozni, hihihihihihihihihi...

------------

Ha valaki finn munkásdalt akar hallgatni, emailben átküldhetem, most kaptam Eltől. Valamiért most nagyon teker, pedig semmi bíztatót nem mondtam neki! :D

 

komment

süti beállítások módosítása