HTML

2006.08.04. 08:47 :: Tobber

Az élet szép. Deeeeee!!!

Tegnap hála mensi első napnak úgy szédültem, hogy azt pengén tuti nem bírtam volna ki (pláne hogy új és totálmás korimmal csak 3 órát mentem eddig, ami józanul is kihívás!!), de bkv-n sem, úgyhogy taxival haza, melegruciba be, Pincsit otthon sörrel vártam, megnéztük a tenkeskapitányát, amit aztán végig kommentáltam, mert láttam vagy ezerszer, olvastam vagy kétezerszer, és utánaolvastam törikönyvekben hatezerszer. Úgyhogy Pincsi teljes korrajzot kapott a film végére. :-DDD De ha egyszer olyan izgalmas!!!! :-)

Pincsi erősen hasonlít Öcskös nőjére, aki baromi sötéteket tud kérdezni, ő a monológom felénél azért megkérdezte, hogy ugye mi a kurucoknak kell szurkoljunk?? :-) Áááááá!

A szombat esti randi mensi okán elmarad, lehet menni korizni. Juhé, vagy mifene.

---------------

Ja igen, ha már én belekommentelek bárki blogjába: aki ismer az iwiwen, az írjon oda megjegyzést ám! Itt nem fogok kommentlinket nyitni...

 

komment

süti beállítások módosítása