HTML

2006.07.07. 15:47 :: Tobber

Szal az ígért magyarázatlista (Bé ne olvassa, mert neki nem kell):

:-)

Bé: papírkutyalány
Béká: papírkutyalány
Meg: kedves közeli ismerős már 2001 ősze óta. Nem csak ismerős, jó pasi (Ez az egész igaz Régrőlvisszatértre is)
Pincsi: kedves és odaadó nemcsakismerős, vicces fickó
El: Valaha szerető és nagyon szép, 3-4 hónapja csak heti rendszerességű egyeztető tárgyalásokat folytatunk a járjunk (ő)-nejárjunk (én) témakörben, és ez szórakoztatóbb, mint maga a kapcsolat lenne
Jat: Csak ismerős pasi, bár ő néha többet is akar... Hokizik, nagyon szellemes és Gyuribá hokiedzi
Gyuribá: az elérhetetlen álom, hokiedző és nagyon jólelkű (és izmos)
Ales: nemcsakismerős néha, én ritkítom a viszonyt vele
Tüzi: koripasi, de nem fog bekerülni a körbe, bár akar
Uji: szintén korcsolyás pasi, kicsit idősebb, asszem szeretne valamit, mert nem hivogatna kétnaponta órákra
Szomi: Szomszédom, akire hajtottam, majd ő rám, majd én már nem őrá és most nem tom mi van, mert érdekeseket irogat, néha egymásnál iszunk...
Szomszédnőci: egyedülálló nőci a házból, Szomi alatt él
Ja: kedves barátnő, most épp nálunk dolgozik gyakorlaton a cégnél
BS: korislány
Anorexex: anorexiás exkolléganő, aki azért jó fej ám, csak néha kiborít
Pasi: expasi tavaly nyárig, öt év után mentünk szét, azóta még a kulcsom nem adta vissza...
Kékszemű, ste, dokibácsi, 2-3 ittnememlített: utolsó portfóliótisztításom áldozata, kiesett a pikszisből
Lánylelkű: kiestem a piksziséből, ami nagyon fájt, de most jobban utálja magát, mint én őt. De azért szeretném, ha ez így is maradna.

És még sokan mások, adott esetben kommentálom.

 

komment

süti beállítások módosítása