HTML

2006.06.24. 22:26 :: Tobber

Életem egyik legkellemesebb korcsolyázása volt!!!! Köszi Jat!!!!!! :-))))))

 

Kimentem négy előtt, az öltözőben egy keresztnévről ismert sporttárssal futottam össze, vele csacsogtunk (csúszás közben) egy órát, meg számot cseréltünk, hisz a jég bezár vasárnap, de mennénk esetleg Fehérvárra, vagy talán kinyit végre az erzsébeti jég.

Aztán megérkezett Jat, akivel hatalmasat ökörködünk, szórakoztató vele csúszkálni, és nagyon megnevettet!! :-))) Azért Bevi jóóól megbámulta magának. Naná, mert istenien korizik!!!!!!!

:-)

Aztán megérkezett Tüzi is, aki annyira más stílusban korizik, hogy jött a két srác mellettem és mintha más sportágat űznének!!! :-) Úgyhogy kicsiny háremem kísért végig, és végig agitáltak, hogy ha tovább akarok fejlődni, akkor ideje vennem egy bauert. Rosszabbak voltak, mint két porszívóügynök!!! :-DDD

Azt hiszem, lassan meggyőznek. Nem is a pénz az akadály, hanem hogy akkor újra kell tanulnom korizni, és az tuti esésekkel (és presztizsveszteségekkel) :-) járna.

Nyolckor még elkísértek egy darabon (persze fontos volt, hogy mindketten készítsenek egy fotót rólam suttyomban), aztán Tüzivel kettesben maradtunk, és beszélgettünk, szeretne velem tölteni egy napot... Benne vagyok.

Jat, nagyon-nagyon remélem, hogy máskor is kijössz velem korizni (akár mosolygós nagylányod is jöjjön ám!!!), mert baromi jól éreztem magamat!!! :-)))

Nos, holnap Kékszeművel találka, feljön értem, majd levisz a Velencei-tóhoz, majd ittalszik, ha nem öljük meg egymást. :)))))

 

komment

süti beállítások módosítása