HTML

2006.03.09. 12:01 :: Tobber

Tegnap a Moszkván horváthselyemfiúcsaba, a kétker polgármestere személyesen osztogatta a nőknek a vörös szegfűt már reggel is, meg fél hat felé még mindig. A hajzseléje és bőrdzsekije versenyt csillogtak egymással.

Délutánra odaért a fidesz mozgóstandja is, hogy tőle, meg a tűzoltódzsekis fibiszesektől kb. 5 méterre parkoljanak, és megdöbbentő módon még valami aláírást is gyűjtögettek. Lemaradtam. Most éppen mire is??? Ha már hozzájuk sem merek odamenni, akkor azt pláne nem tudtam meg, hogy a batárnagy magyar zászlóval körbevett asztalon az örsön milyen igét hírdettek, mert egy csomó bakancsos-kopasz alak álldogált ott.

Még a végén túl barna vagyok hozzájuk.

Jesszus!! EZÉRT kopaszok a neonáciknaknemhívjukmagunkatdeazokvagyunk pasik???? Hogy ne látszódjon, hogy mégis fekete a hajuk??? :-)

Szerintem igenis izgalmas a kampány. Izgatottan várom Dajcsfűr legújabb felfedezésének eredményét (az aprók medencéjéről), amihez úgy látszik, Tomit nem találták elég értelmesnek, hogy előadja, ezért szíjgyártó mondta el reggel. Azért az új generációs politikusok között több az értelmes. Cuslág? Jó, visszavontam.

Ja, itt esik a hó.

 

komment

süti beállítások módosítása